V.I.P

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Forum dla dziewczyn należących do klubu V.I.P!


2 posters

    hej ho, powitać

    Doroya
    Doroya


    Liczba postów : 11
    Join date : 07/06/2015
    Age : 30

    hej ho, powitać Empty hej ho, powitać

    Pisanie by Doroya Nie Cze 07, 2015 1:13 pm

    Cześć, właśnie się zarejestrowałam. Co może o sobie powiedzieć osoba, która nie lubi mówić o sobie? Z podstawowych informacji: jestem ze Śląska. Możecie mi mówić Dorota. Reprezentuję zacny rocznik '93, studiuję. Moim celem jest obecnie zdanie tej sesji xD. A później... oczywiście, obrona licencjacka i parcie na magistra Wink.

    Lubię europejskie kino, jestem posiadaczką specyficznego gustu filmowego, gdyż staram się unikać filmów komercyjnych (gł. amerykańskich).
    Interesuję się psychologią.
    Silver_
    Silver_


    Liczba postów : 17
    Join date : 06/06/2015
    Age : 31
    Skąd : Lubelskie

    hej ho, powitać Empty Re: hej ho, powitać

    Pisanie by Silver_ Nie Cze 07, 2015 1:45 pm

    Piąteczka Wink Ja również reprezentuję ten zacny rocznik Very Happy A jak tam nastawienie przed sesją? Pozytywne? Very Happy
    Doroya
    Doroya


    Liczba postów : 11
    Join date : 07/06/2015
    Age : 30

    hej ho, powitać Empty Re: hej ho, powitać

    Pisanie by Doroya Nie Cze 07, 2015 3:27 pm

    Jestem w zasadzie, w trakcie sesji, bo już mam za sobą jedną "zerówkę" (nie wiem, czy u Was funkcjonuje to pojęcie - egzamin przed sesją, jeśli dostaniesz 2, to Ci nie wpisują i podchodzisz do pierwszego terminu w trakcie sesji już). Jutro kolokwium, w środę egzamin z psychologii, a w piątek z socjologii. Później tydzień przerwy i pod koniec dwa jeszcze, i spokój.

    Nastawienie raczej pozytywne, na tyle się nauczę, na ile potrafię, a reszta niech dzieje się sama Very Happy.